Dracula - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu Dracula - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu

Dracula

Door: Mariet van Knippenberg

Blijf op de hoogte en volg Mariet

23 Februari 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Niks bloed donor :(

Wat een stom systeem hier (sorry maar ik ben echt pissed off nu).
Ik had een afspraak om bloeddonor te zijn vanmorgen op mijn werk en ik moest natuurlijk vragen beantwoorden en lijsten invullen. Ze vroegen me eerst waar ik eerder bloed gegeven had en ik zei natuurlijk Nederland, al sinds nadat Rob geboren is in 1978. Daarna kreeg ik de gebruikelijke vragen over mijn medische geschiedenis en het meisje wilde alles weten over mijn huidkankertje op mijn neus en mijn hepatitis A antistoffen in mijn bloed. Op het einde van het gesprek zei ze dat ik niet in aanmerking kom om donor te zijn omdat ik meer dan 5 jaar in Nederland had gewoond (dus ik kan nooit donor zijn in de US) en de reden is creutzfeld-jacob oftewek gekke koeienziekte. Ik zei, are you serious en vertelde haar dat de onze gezondheidszorg is echt wel goed maar dat mocht natuurlijk niet baten.

Oh well, laten we maar het beste maken van de rest van de dag.

Ik hoop dat jullie allemaal een te gekke vastelaovend hebben als jullie het vieren natuurlijk en heel veel groetjes van Mariet (met nog alle rode en witte bloedlichaampjes compleet en plasma natuurlijk)

  • 24 Februari 2009 - 14:31

    Ger Wijnhoven:

    Hallo Mariet,
    och ja, je 'moet' je maar gewoon aanpassen a.d. landscultuur. Het is overal 'wat' natuurlijk. Hebben Cas hier gehad met de Carnaval. Is net vertrokken met Maud en Rob. Hebben je broer Ma(r)th op TV gezien tijdens z'n optreden in Venlo. Deed hij e.a. perfect.. Gisteren hebben we bij Willemien en Ger (met Cas) naar de optocht gekeken. Ma was er ook. Was voor Jeanne en mij de 1e keer dat we de optocht alhier zagen. Was de moeite waard. Ma keek met een verrekijker. Ik mail je separaat wel een foto. Vandaag kwamen we je broer Hay en Miep tegen in Kepêl. Wij wandelden met Cas en zij waren met --- de oerhollandse fiets... Vanavond ga ik tennissen in Horst. Verder alles oké hier.
    Groetjes,
    Ger, mede nms. Jeanne

  • 25 Februari 2009 - 05:57

    Mariëlle:

    Hoi Mariet,

    Nou zeg wat een onzin daar in de USA. Alsof wij in Nederland meer ziektes ed. hebben dan daar!!! Wat een flauwekul.
    Carnaval wat is dat?
    Je kunt hieruit wel opmaken dat ik niet gevierd heb......
    Die tijd heb ik gehad vind er nu niet veel meer aan, Is niet meer aan mij besteedt. Verder geen nieuws, ik maak me op voor een nieuwe werkdag.

    Groetjes Mariëlle.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mariet

Ik woon in Jacksonville Florida samen met mijn man Martin. Ik werk voor at&t en doe technical support voor internet. Ik heb twee zonen en twee kleindochters, Martin heeft een zoon en een dochter en een kleindochter Mijn hobbies zijn koken, bakken, schrijven en de natuur

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 439391

Voorgaande reizen:

31 Mei 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: