Pizza en een rode hartjes ballon - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu Pizza en een rode hartjes ballon - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu

Pizza en een rode hartjes ballon

Door: Mariet van Knippenberg

Blijf op de hoogte en volg Mariet

15 Februari 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Happy Valentine aan iedereen !!!!

Wat een week hebben we weer gehad.
Afgelopen woensdag hadden we graduation op het werk, het einde van modules met een test van 50 vragen over de hele cursus. Ik eindigde als 6e van de klas met 90% resultaat dus niet gek.
Donderdag werden we gekoppeld aan een collega, Michelle werd mijn partner, ze is mid twintig met een dochter van 2, heel aardig en we hebben twee dagen samen gewerkt, om de beurt aan de phone.
Het viel allemaal reuze mee, ik kon de mensen goed verstaan, het is alleen hectisch omdat je alles tegelijk mt doen met strakke regels wat betreft de opbouw van een gesprek. Je werkt met 7 systemen en moet notes maken over de vraag en oplossing.
Ik werk deze maand van 9 tot 6 en in maart heb ik aangevraagd voor de 12 tot 21,00 dienst zodat ik mijn morgens vrij ben, dan kan ik lekker rustig aandoen en eventueel naar Nederland bellen. De volgende week hoor ik of dit doorgaat en wat mijn vrije dag wordt. Ik hebn gevraagd voor donderdag of woensdag zodat ik niet 5 dagen achtereen hoe te werken. Zondags is de helpdesk gesloten.
We kregen vrijdag allemaal een rode hartballon (met helium), een kaart en hartjes snoepjes van onze supervisor.

Vandaag lekker uitgeslapen natuurlijk en toen ik wakker werd waren Ian en April al hier. April is niet meer zo misselijk als in het begin van haar zwangerschap maar je ziet nog helemaal niks aan haar. Ze eet alleen als een wolf en meestal niet de goeie dingen ar ik hoop dat z naar mij luistert en dat ze zorgt dat ze in ieder geval genog vitamientjes en melkprodcuten binnenkrijgt.

Mum kwam langs en ik ben met haar naar de bank geweest om geld te storten van mjn eerste paycheck zodat ik genoeg op mijn rekening had om een debitcard (betaalpasje) aan te vragen.

Vanmiddag hebben we ook de auto verkocht voor een redelijke prijs, de man komt hem maandag halen en hij heeft alvast aanbetaald dus vanavond besloten we, omdat we alleen thuis waren (Raini is bij haar vriendje) om en klein feestje te bouwen. Ik had een tegoedbon van Pizzahut van 5 dollar dus we hebben een grote pizza besteld met ham en beef en Italian sausage en heerlijk...ananas en verder een portie honey barbecue wings....yummmmmmmy

We gaan de avond afsluiten met een film en een lekker pilsje en dan naar bed.Ik wil morgenvroeg om 5 uur opstaan om naar Minse Winse te luisteren, ik heb twee keer verstek moeten laten gaan omdat ik te moe was.

Het wordt lente hier, er staat vanalles in bloei en mijn aardbeien zijn al bezig aan een tweede ronde.
Kinderen spelen weer in de straat want het wordt warmer, we hebben de hele week zo'n 23C gehad, echt heerlijk en ik zag al weer vlinders.

Ik wens jullie allemaal een zalige zondag en talk to ya soon !!!!

Mariet


  • 15 Februari 2009 - 09:15

    Leon V Crooy:

    Ha Marietje in den vreemde,vandaag een interview met Patricia Kelly , zij geeft 2 konserten in de Gallery (was echt iets voor jou geweest)Ik ga nog ff naar minse winse .Tot de volgende keer.
    gr. leon

  • 16 Februari 2009 - 09:25

    Mariëlle:

    Hallo Mariet,

    Ik ben blij te lezen dat het goed met je gaat, ook vind ik het fijn dat je baan goed bevalt en dat het zo goed gaatop je werk. Hier verder ook alles goed, het is op het werk lekker rustig dus zo af en toe eens tijd om tvt op te nemen..... Heerlijk!!!

    Nou hier begint het carnavalgedruis al echt op gang te komen voorbals etc....
    Ik doe er niet aan mee ik heb die tijd gehad!!

    Geniet maar lekker van je verse aardbeien, laat ze je maar smaken!!

    Groetjes Mariëlle.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mariet

Ik woon in Jacksonville Florida samen met mijn man Martin. Ik werk voor at&t en doe technical support voor internet. Ik heb twee zonen en twee kleindochters, Martin heeft een zoon en een dochter en een kleindochter Mijn hobbies zijn koken, bakken, schrijven en de natuur

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 438998

Voorgaande reizen:

31 Mei 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: