Lekker weekend !!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu Lekker weekend !!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu

Lekker weekend !!!

Door: Mariet van Knippenberg

Blijf op de hoogte en volg Mariet

07 Februari 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ok, vergeet maar weer want het is buiten 20C en lekker zonnig.

Ik heb vanmorgen uitgeslapen en geniet van een van mijn laatste vrije zaterdagen want over 3 weken is zaterdag een werkdag voor mij.

De lunch gisteren was fantastisch, iedereen had iets meegebracht, zelfgemaakt of gekocht. We begonnen met biscuits en sausage patties, een broodje met een soort kleine hamburger. Er was potato salad (aardappelsalade, macaroni salade met tonijn, lasagna, mac and cheese (macaroni met kaas), rauwkost met diverse dips, wraps met vlees en kaas, subs (broodje gezond), maischips met spinazie dip en 7 layers dip met bonen en guacomo, appeltaart, cheesecake, chocolade mousse (mijn bijdrage) en appels n druiven met caramelsaus. Ik ben vast wel iets vergeten maar dan heb je een idee hoe mensen hier lunchen.

De test gisteren was moeilijk maar ik ben geslaagd met 86%. Nog een paar daagjes cursus en dan zit dat er weer op, we beginnen donderdag op de vloer nadat we woensdag graduation hebben (slagen).

Donderdag gedurende de lunch had Andrea, een van de klasgenoten haar laptop bij zich at k naar haar dochte kon luisteren, ze is 12 en zings als een nachtegaatje en is redelijk succesvol in het plaatselijk circuit. Ik liet haar op youtube de liedjes va Janine horen en ook een beetje van Martin's liedjes. Ze keek naar de foto en vroeg wat Martin'achternaam , wat blijktnu, ze is getrouwd met Chuck en die speelde bas in een van de bands waarin Martin heeft gezongen, Anthem. Ze zouden gisteravond hier naar toe komen maar moesten afzeggen.

Ik heb net moeten puppysitten, Ian en April gingen spulletjes halen voor de auto et Martin en Laurie bleef bij mij. Ze wilde spelen en blaft steeds tegen de kat dus Ushuaia heeft haar toevlucht gezocht in de slaapkamer. Laurie is nu 8 weken en heel speels. We hebben vorig weekend fotos van haa gemaakt bij de brievenbus (ze past erin)

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumedit&key=D7J3AZ8F&showmess=1

Op deze website vind je een heleboel oudere en recente fotos van mij.

We zijn aan het wachten op een telefoontje van de man die onze auto heel graag wil kopen maar hij moest het nog overleggen met zijn vrouw, die is niet zo enthousiast.

Ian en April verwachtn een baby, dus over zo'n 5 to 6 maanden worden we opa en oma, voor de tweede keer want dat is de baby van Rob en Sylvia er al. April is nog heel jong, ze wordt in maart 18 en heft vorig jaar al eens een miskraam gehad maar nu is ze verder dan toen. Ze is wel de hele tijd heel misselijk en moet veel overgeven. Ze hebben mar een kamer in he huis van een vriend en ze hebben de puppy dus dat wordt dringen. Haar moeder (34) heet al gezegd haar nergens mee te helpen dus ik heb haar beloof te doen wat ik kan met het verzamelen van spulletjes. Er is genoeg gratis te krijgen of voor kwartjes op garagesales maar dat moet nog even wachten, het ligt zo'n beetje stinu tot het weer warmer wordt.

Ok...mijn was is klaar voor op te hangen en ik moet van de warmte e de wind profiteren !!

Liefs en een fijn weekend gewenst

Mariet


  • 08 Februari 2009 - 06:33

    Ger Wijnhoven:

    Hallo Mariet,

    Ik ben al vanaf 6.30 uur (Ned. tijd) op. Kon niet slapen! Heerlijk rustig op de vroege zondagochtend. Heb al heel wat gelezen en achter de PC gezeten. Vlg. mij heb je het goed naar je zin. Fijn om je berichten te lezen; je schrijft op een prettige manier. We hebben de laatste tijd nogal veel 'sociaal verkeer'.. Deze week al 3x verj.party's gehad. Morgenavond gaan we eten en rikken bij vrienden. Dit doen we sinds enkele mnd. 1x per mnd. Gezellig! Maandag moet ik voor mijn jrl. uitslag naar de longarts. Heb al longfoto's en scan laten maken. Maandag nog een longblaastest en dan de uitslag. De 3 (goedaardige)gezelletjes zijn vooralsnog niet gegroeid de afgelopen 2½ jr. Blijft stabiel. Zal hopelijk zo blijven. De 11e febr. gaan we met vrienden wandelen en dineren. En de 12e gaan we 2 nachten naar Breda. Moeten de 13e oppassen op Cas. Hij loopt al (is gisteren 14 mnd. geworden). 14 febr. gaan we naar Woerden vanuit Breda. Bezoeken daar vrienden. Dagje uit en 2x aldaar eten. Doen we met hen 3x per jr. met een ander stel uit Boxtel. Zo, nu ga ik maar eens een koppie thee zetten. Mariet, het ga je goed en succes met alles.
    Mvrgr.,
    Oud-buurman Ger

  • 10 Februari 2009 - 09:54

    Addy:

    Hoi Mariet,

    Nou ik lees je verhaaltjes ook altijd
    (als ik in Weert ben, en toch niks te doen heb ;-))), maar dat fotoboek kan ik niet zien, hoor. Ze zeggen, dat ik geen toegang heb, ook niet, toen ik van alles had ingevuld. dus misschien toch maar hier je foto's neerzetten. Veel succes met je nieuwe baan ! Veel groetjes, Addy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mariet

Ik woon in Jacksonville Florida samen met mijn man Martin. Ik werk voor at&t en doe technical support voor internet. Ik heb twee zonen en twee kleindochters, Martin heeft een zoon en een dochter en een kleindochter Mijn hobbies zijn koken, bakken, schrijven en de natuur

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 437930

Voorgaande reizen:

31 Mei 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: