Waar is mijn kruik ? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu Waar is mijn kruik ? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu

Waar is mijn kruik ?

Door: Mariet van Knippenberg

Blijf op de hoogte en volg Mariet

05 Februari 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lieve allemaal

Het is koud, het is nu 9.10 uur en het vriest nog steeds en komende nacht wordt het nog kouder, zo'n minus 9, een record voor deze omgeving. De plantjes buiten lijken allemaal dood behalve wonder boven wonder mij n aardbeitjes die bloeien, ik heb zelfs al aarbeien gegeten en ze zijn heerlijk zoet !!

Ik ben nu in de klas, we hebben een korte pauze omdat sommige mensen een test moeten overdoen, ik slaagde hiervoor gisteren met 100% (ben erg trots). Morgen doen we een potluck, dat betekent dat iedereen wat te eten meebrengt.

Later meer...de leraar Miss Emily begint weer.

• 05 Februari 2009 - 13:24

Ingrid Jacobs:

Hoi Mariet, wat leuk om weer van je te horen. Ben blij te horen dat het goed gaat en dat je nu werk hebt gevonden. Lijkt me een gezellige boel !!!! Alles ook goed met Martin ? Ik heb 1,5 week een buikvirus gehad, vandaar dat je niets van me gehoord heb, maar alles is nu ok. Thuis is ook alle goed, elle is nu sinds 3 weken naar school, en ze vind het geweldig ! ze spreekt al af om te spelen en voelt zich nu een grote meid. Aniek zit nu op dansles (jazz en show) en ze heeft er veel plezier in. Met Rogier is het ook goed, druk op werk, veel collega's ontslagen vanwege de crisis, hopelijk trekt de economie gauw aan. Hier bij Viking is alles goed, lekker druk, Patricia G heeft een dochter, gaby een zoontje, Wesly een dochter en Desiree ook, een echte babyboom hier. Nog even en dan ben je ook oma he ? Als je naar Nederland mocht komen, je weet, kom lekker aan als je er tijd en zin in hebt. Zou wel leuk zijn. We zijn druk bezig met de carnaval, dus alles komt goed, ga nu even verder werken. Groetjes en tot mail, liefs Ingrid