dinsdag 8 juli 2008 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu dinsdag 8 juli 2008 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu

dinsdag 8 juli 2008

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariet

08 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Een beetje langer geslapen vanmorgen, was wel nodig na het weekend. Martin's mum is vandaag jarig maar we hebben dit afgelopen vrijdag al gevierd, op Independence Day. Zij kwam naar ons samen met Tom en Myra, Tom is Martin's oudere broer. We hebben samen gekookt en gegeten en het was gezellig.
Myra had crablegs meegebracht en een taart, wij hadden garnaaltjes gemaakt met saus en macaronisalade en mum had aardappelsalade meegebracht. Als toetje was er choco mousse van mij. We hebben lekker zitten te kletsen en ze wilden natuurlijk alles over Nederland en mij weten. s'Avonds zouden we naar een park gaan om naar het vuurwerk te kijken maar op de een of andere manier waren we veel te laat om te gaan en hebben we in onze straat gekeken, was ook mooi.

Zaterdagmorgen belde mum al om 8 uur of ik met haar naar garagesales wilde gaan, ik had maar 4 uurtjes geslapen maar ben toch meegegaan en we hebben leuke dingetjes gevonden.
Ik heb voor Martin een schaakspel gekocht, hij is helemmaal gek van schaken en speelt meestal op de computer maar dit was een mooi spel met handgesneden figuren, verder had ik nog was kleine dingetjes zoals een schaal en tupperware artikelen en een kastje wat hij als tafeltje langs de bank kan gebruiken. Ook vond ik een mooie kristallen kandelaar.
Daarna zijn mum en ik gaan lunchen bij de Chinees en ze liet me terugrijden in haar auto, haar rug deed heel pijn, ze heeft artritis in haar rug en de medicijnen helpen niet altijd.
Zondag was het niet zo'n mooi weer, we hebben voornamelijk films gekeken en in de late middag kwam er een hevige onweersbui over, we zaten zelfs even zonder stroom nadat het ergens in onze straat ingeslagen was, een flits en een enorme knal, niks voor Ine !!
Gisteren zijn we bij Martin's ex schoonouders gaan eten, hele leuke mensen die me heel erg welkom laten voelen.
Vandaag heb ik een medisch onderzoek om 13.30 vppr mijn visum, ben benieuwd wat er gaat gebeuren, ik weet alleen zeker dat er een rontgenfoto wordt gemaakt van mijn longen en dan krijg ik een gesloten envelop mee die ik moet opsturen ter beoordeling.
Martin is nu naar een griezelfilm aan het kijken,brrrr, ik houd daar helemaal niet van, het heet The Eye en gaat over een meisjes dat blind was en nu dode mensen kan zien.

Heel veel groetjes aan jullie allemaal en liefs...Mariet

  • 08 Juli 2008 - 14:03

    Mariëlle:

    Hoi Mariet,

    Ik ben blij om te lezen dat je goed aard in the USA. Volgens mij voel je je daar wel thuis!!
    Ik hoop dat de test in het ziekenhuis positief is en dat je dan gauw een permanent visum krijgt.

    Groetjes Mariëlle.

  • 08 Juli 2008 - 19:54

    Patricia Roberts:

    Hoi Mariet,

    krijg pas sinds gisteren jouw berichtjes binnen, vroeg me al af hoe het met je ging. Blij om te horen dat je je al echt thuisvoelt daar. Het is er wel kriebelig en veel insekten, niets voor mij dus. Ik hoop dat je snel een baan vind en dat je snel een definitief visum krijgt. Je buro is nog steeds leeg en we hebben het nog steeds over Mariets werkplek, zo zie je maar niemand vergeet je. Ik hoop snel wat meer foto's van je te kunnen zien, en ik zal zeker elk bericht dat je op deze site zet lezen. Geniet van het leven en van elkaar, maak er wat moois van, ik hoop je hier in nederland nog eens te zien. Heel veel plezier en succes,

    veel liefs Patricia

  • 09 Juli 2008 - 22:52

    Marij:

    Ha die Mariet

    Al un paar kier neet mier gereageerd, doe wits wel wie det geit he??? Druk druk druk.
    Mer now heb ich vekansie en kin ich wer ins alles beijspijkere.
    Sjiek um te laeze det ut zoe good met dich/uch geit en det is op de foto auch te zeen.

    Hiel veul groetjes oet Helje

    Liefs Marij

  • 10 Juli 2008 - 07:31

    Willmy:

    Hey Mariet ,
    ik zit op het puntje van mijn stoel om je verhaal te lezen , ik was er niet bang voor dat je je daar niet thuis zou voelen , daar was je veel te positief over.
    Wel vervelend dat gedoe met dat visum , hoop voor jullie dat dat probleem onderhand opgelost zal worden .
    Ik ga nu weer aan het werk , zit namelijk te spijbelen ,
    groetjes Willmy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mariet

Ik woon in Jacksonville Florida samen met mijn man Martin. Ik werk voor at&t en doe technical support voor internet. Ik heb twee zonen en twee kleindochters, Martin heeft een zoon en een dochter en een kleindochter Mijn hobbies zijn koken, bakken, schrijven en de natuur

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 437879

Voorgaande reizen:

31 Mei 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: