Puberen - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu Puberen - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu

Puberen

Blijf op de hoogte en volg Mariet

23 Juni 2019 | Verenigde Staten, Jacksonville

Weer een hand
Die de mijne houdt
Al is het maar voor even
Weer Kan mijn hart
Alle liefde geven
Voor even...



Goeiemiddag lieve mensen



Het is vandaag schandalig laat en ik bedoel, de tijd dat ik wakker werd en opstond, heerlijk want tenslotte kan ik vandaag doen en laten wat ik wil.

Ik heb echt weer de klok rondgeslapen, diep geslapen met Melly langs me, heerlijk tegen me aan, dat warme lijfje en nu ligt ze langs me op de grond want de schoot is te warm en de tegels koelen haar enigszins af.



Het was een lange hete week en de komende wordt erger, temperaturen voor het gevoel van 42, 's nachts koelt het af naar 23, elke nacht dus ik moest wel even giechelen toen ik het nieuws zag dit weekend in Nederland, bereid u voor op tropische nachten waarin het kwik boven de 20 blijft, dat is hier zeker 3 maanden op rij het geval, ik wens jullie sterkte.



Ik had afgelopen avond vergeten de airco aan te zetten en viel toch direct in slaap, je went aan alles.



Ik heb de hele week gewerkt op een uurtje na, donderdag vond ik het om kwart voor vijf welletjes, mijn baas was een eikel, hij beschuldigde mij van iets waar ik heel veel moeite mee had, ik volgde de regels en hij wilde niet dat ik de regels volgde, hij wilde dat ik dingen achterhield voor ons speciaal team zodat ze een case over zouden nemen en hij niks hoefde te doen. Iedereen die mij goed kent weet dat ik wars ben van niet open en eerlijk zijn.



Nou hij kan me wat, hij is niet blij want mijn cijfers deze maand zijn niet perfect en dat ik ziek kwam werken maakt geen indruk dus....er komt een einde aan dit vroeger dan ik dacht. Ik heb nu de controle om dat einde eraan te maken.



Dat einde is een nieuwe wet in Nederland, bevriezen van de pensioen leeftijd dus dat betekent dat Marietje haar eerste AOW per 5 april 2020 krijgt in plaats van 5 augustus, vier maanden eerder vrij !!



Timing is niet alles in dit want ik wil niet in de winter verhuizen natuurlijk, zou wel gek zijn maar och, ik kijk wel hoe lang ik het nog volhoudt op het werk zonder even op te blazen want het was zeer close deze week met zijn gemanipuleer.

Het feit dat ik de beste cijfers van het team voor mei en daardoor employee of the month kreeg is zo vergeten, het feit dat we drie employees of the month in de team hadden en hem daardoor manager of de maand maakten is ook vergeten.

Het is als de senator hier voor de republicans, de partij van Trump, vandaag in een interview zei (senator is als in Nederland iemand in de tweede kamer) : het heeft geen zin on de historie te bestuderen want dat is iets wat in het verleden gebeurde. Erg slimme mensen, die politici !!!



Ravyn is nog steeds hier en we hebben een probleem. Ze is in de puberteit !! Ze moet nog tien worden maar omg wat een puber, niet alleen in haar houding en gedrag maar ook lichamelijk. Martin zei altijd, Amerikaanse meisjes komen steeds vroeger in de puberteit door al de hormonen in de kippenvlees dat erg gegeten wordt, niet alleen thuis maar ook chicken nuggets en dat soort snacks.

Dat pubergedrag kwam er gisteren uit.

Ze wilde niet mee naar Susan's verjaardag want daar was geen wifi

Ze wilde niet de nacht bij oma Kelly blijven want daar was geen wifi.

Ze wilde niet mee naar de winkel want...je raadt het al.



Ze ging wel mee naar Georgia, Misty kwam haar en Ian halen want Misty en Kelly hebben een joekel van een zwembad gekocht en dat moest opgezet worden gisteren. Josh van Darian zou ook helpen en Darian en de kids waren er ook. Ik was uitgenodigd om mee te komen maar heb afgezegd, ik had alleen tijd nodig en het was heerlijk. Lekker ontbijten met harde broodjes met kaas en een McFlurry stroopwafel, ik kon het niet eens op, de rest staat in de vriezer voor straks.



Dar zwembad werd niks, de grond moet geegaliseerd worden en dat gebeurde niet dus mijn dagje alleen eindigde om 5 uur want toen kwamen ze weer thuis. Ravyn kwam mee, mocht niet de nacht blijven want de jongste van Misty, Bryannah had straf, ze was stiekem op youtube gegaan en dat is absoluut verboden in huize Potter.



IK hoefde wel niet te koken, ze hadden gegeten.

Toen ik om 10 uur naar bed ging was het donker in Ravyn's(lees Raini's) kamer dus ik deed de deur open. Ze was iets aan het bekijken in het stikkedonker op haar telefoon en ik had het wel gehad.

Dus ik nam haar telefoon af, Ik zei als jij niet naar mij kunt luisteren, neem ik hem weg.

Brullen natuurlijk, ze sloot zich op in de badkamer en schreeuwde tegen haar vader dat oma een 'attitude ' had en dat ik dit niet zomaar kon doen.

Ik zei, dit is mijn huis, dit zijn mijn regels, jij ben een kind, ik ben de volwassene en ik kan doen wat ik wil hier, slapen en ik wil niks meer horen vanavond.

Vanmorgen heb ik haar de telefoon teruggegeven en de regels opgezet, alweer maar nu strenger.

Na het avond eten neem ik de telefoon in beslag en ze krijgt hem de volgende morgen terug.

Een deel van de middag, geen telefoon maar spelen, vanmiddag gaan we naar Darian om te zwemmen en ze mag hem niet meenemen.

Het is vechten tegen de bierkaai want ik weet ook wel dat als ze thuis is of als ik werken ben niemand iets doet want het is toch wel gemakkelijk, zo'n kind dat stil is en waar je niet naar om hoeft te kijken !



Raini is dus niet thuis, de enige keer dat ze deze week thuis was, was dinsdag om geld van me te lenen en vandaag om het terug te betalen. Ze is de hele week in Middleburg bij Star..die leert het ook nooit.



Ik was vrijdag in Middleburg en dat was de beste tijd van de week. Ik moest tot zessen werken, kleedde me om bij Darian en was om half acht op plaats van bestemming.

Het was echt een super avond, alles ging vlekkeloos en we hadden zoveel plezier.

Uncle Phil was er ook en had vrienden meegebracht, ik moest met hen dansen en het zo geweldig leuk, vooral een van zijn vrienden, zeventig plus, grote man met dikke buik, in spijkerbroek met bovenstuk, hij wilde keer op keer met me dansen, los en hij was hilarisch. Ik kreeg na afloop van de heren allemaal een zoen en zei zeiden, you are so sweet, you are such a good dancer en you know how make the moves, haha.

Ook Butch, onze Willie Nelson look a like was er met Bruce en ja hoor hij danste er op los, ik keek vol verbazing naar zijn dansen met een van de oudere dames daar.



Na afloop was Ricky moe, ik kon zien dat er opluchting was omdat de behandelingen voorbij zijn maar ook emotie die er nu uitkomt.

We zien elkaar vrijdag weer in Starke..



Op naar de volgende week, elke dag is er eentje minder ...liefs van Mariet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Jacksonville

Mariet

Ik woon in Jacksonville Florida samen met mijn man Martin. Ik werk voor at&t en doe technical support voor internet. Ik heb twee zonen en twee kleindochters, Martin heeft een zoon en een dochter en een kleindochter Mijn hobbies zijn koken, bakken, schrijven en de natuur

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 594
Totaal aantal bezoekers 438094

Voorgaande reizen:

31 Mei 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: