Ik ben een open boek - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu Ik ben een open boek - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu

Ik ben een open boek

Blijf op de hoogte en volg Mariet

08 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Jacksonville

Ik wil niet een of twee bladzijden
Ik wil het hele boek
Maar misschien Ben ik niet degene
En Ben jij meer op zoek
Naar alleen plaatjes kijken...
Zonder al teveel tekst
Maar ik wil alle Woorden proeven
Nee echt, dat is niets geks
Ik Wil de kleuren voelen
Van de hele regenboog
En als jij alleen maar zoekt naar zwart en wit
Heb ik jou niet op het oog

Goeiemorgen lieve mensen

Weer een week voorbij die zoveel bracht aan happy moments maar ik was ook behoorlijk ziek en niks happy die dagen.

Zondag hadden we een alleraardigste familiebijeenkomst bij Darian, haar schoonmoeder was op vakantie en daar werd dankbaar gebruik van gemaakt. Haar Josh die een ware master met grillen is had lekkere kip en steak,ik had komkommersaladegemaakt op verzoek en als verrassing chocolademousse die helemaal op was.Ian was ook mee, Raini was er, eerst wat gemopper dat zij pas op het allerlaatste moment was ingelicht, Darian wilde het deze keer alleen doen en met Raini is dat een probleem maar we hebben lekker gegeten en het was gezellig. Kelly bleef een paar daagjes bij haar logeren

Maandag had ik het heel moeilijk, slecht slapen en na de lunch op werk ging ik naar huis.
We hadden de week van de customer service mensen dus werden extra in het zonnetje gezet.
Dinsdag kregen we allemaal een mooi tshirt, natuurlijk met at&t erop en woensdag hadden we lunch.

We kregen sandwiches van Publix, verschillende soorten broodmet ham, kalkoen en rosbief,samen met sla en tomaat en het was echt heel smakelijk alleen nadat ik twee sandwiches op had, ze zijn niet zo groot,kreeg ik hele erge hoofdpijn en meldde me ziek.Thuis direct het bed in en slapen, de hele middag, rond zes uur op maar ik had helemaal geen honger en nog steeds deed mijn hoofd zeer dus met moeite een klein kommetje cornflakes en weer naar bed. Midden in de nacht werd ik wakker,heel erg misselijk, overgeven,je weet het wel.

Na een verschrikkelijke nacht moest ik donderdag morgen al om 8.30 bij de cardioloog zijn, ik had vrij en had plannen voor een film en shoppen maar nee.
Bij de cardioloog was alles ok, ik zag dokter Leon niet,hij was laat maar ik zag een assistente die me vertelde dat mijn bloeddruk uitstekend was, dat alle waarden voor slecht cholesterol omlaag waren, dat ik er heel erg goed uitzag en over 6 maanden terug komen.

Ik ging snel weer naar huis, at niks maar dook gelijk weer in bed en heb doorgeslapen tot de volgende morgen toen ik weer moest werken.

Vrijdag morgen ging het maarin de middag was ik op en ging naar huis. Ik was niet de enige, ook collega Steve had hetzelfde probleem, overgeven, misselijk dus misschien toch de sandwiches?

Het is ook nog zo bloedje heet,' snachts nog steeds 23 a 24 graden, benauwd en terwijl ik dit zit te typen loopt het water langs mijn rug en ik heb alleen maar mijn nachtpon aan.

Gisteren voelde ik me slap maar niet meer misselijk dus gingen Susan, Todd en ik yardsalen, we vonden niet veel dus ook even shoppen en ja, ik weerstond weer de verleiding van de kerst koekjes bij Sam's.

Ik moet heel nodig poetsen vandaag, de was is bijgewerkt maar de vloer heeft dringend een sopje nodig. Ik heb alleen maar motivatie nodig eigenlijk maar het is zo warm.

Gisteren hebben Ian en Buddy de tuin gedaan, alle randjes zijn weer strak en wat stompen voor van oude struiken hebben de kettingzaag gevoeld.Het ziet er geweldig uit.

Vandaag is Katrin van Mart jarig,in het verre Kessel, kon ik maar even overwaaien om je te feliciteren maar ik blaas een dikke kus !!

Morgen vieren Annie Everaerts en Kim Wijnhoven hun verjaardag, alvast proficiat en een fijne dag.

Ik ga toch maar even havermoutpap maken,het is al bijna middag en we hebben wat energie nodig, de katten liggen lui en ik ga zo naar buiten op zoek naar een briesje, fijne zondag allemaal.

Mariet