Van uitstel komt...maar niet vandaag - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu Van uitstel komt...maar niet vandaag - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu

Van uitstel komt...maar niet vandaag

Blijf op de hoogte en volg Mariet

28 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Jacksonville

Sjpoeke , sjpoeke in de nach
Make mich sjuuvere onger mien daeke
Ze kloppe boete oppe raam
Weve webbe en vleege sinds waeke

De heksenach, dae kump der aan
Walpurgis, huur ze sjriewe
De baezems, allemaol oetverkoch
De loch vol met kraone en miewe

Unne graafsjtein sjut in de windj
En un handj graait nao mien sjaon
De nach veur Allerheilige
Halloween, trick or treat
Verkleije, versiere, sjlok oetdeile
Kortom, unne haop te doon

Goeiemiddag lieve mensen

Tja, ik ben er dan toch aan begonnen, mijn blog schrijven, na de hele morgen allerlei redenen te hebben om het uit te stellen, waarom ? ik heb geen flauw idee

Eerst was het te vroeg, toen was het zo lekker, lui in mijn stoel met een spelletje, toen ontbijt, toen lunch met Ravyn want die is er weer en toen de was ophangen maar nu is er geen ontkomen meer aan, mijn vingers willen en zullen...

Ik ben nog steeds, op de dag dat het 12 weken geleden is dat ik een sigaret opstak, verkouden, heb ik nog nooit zo lang gehad. Vrijdag was een redelijke dag en ik zou eigenlijk uitgaan maar Ricky van Vynl, mijn speciale vriend, was in het ziekenhuis opgenomen met longontsteking dus het optreden ging niet door. Hij is ondertussen weer thuis en heeft me vanmorgen nog een berichtje gestuurd en dus de volgende week mogen en kunnen we weer, deze keer op zatermiddag en avond een buiten festival, hopelijk regent het niet.

Ik ging dus wel even naar Darian want ik moest de piratenspullen voor Josh nog altijd afgeven en daarna naar huis, lekker kippensoep met pasta en naar bed. Slapen ho maar, ik was om een uur nog wakker dus gistermorgen toen ik opstond omdat Ravyn afgeleverd werd door haar nana Natalie was ik miserabel.

Het weer was er ook naar, bewolkt, killig, geen airshow weer das zeker en ik was ook heel blij dat ik Raini had verteld, eerder deze week al, dat ik geen zin had om mee te gaan. Ze nam Ravyn mee, en Josh en ook Hazel en Brynnah uit Georgia.

IK ging maar boodschappen doen, de kat moet tenslotte eten en Freckles eet alleen uit blik en aangezien die helemaal op waren moest ik dus naar Walmart, ik nam alle tijd want ik wilde ook een oranje tshirt kopen voor morgen, het begin van halloween week op werk. Ik zei tegen mijn manager, ik heb geen oranje shirt en ze lachte en zei, you are Dutch, dont tell me you dont have anything orange.

IK was blij dat ik alles bij elkaar had want ik was warm en koud tegelijk en toen ik thuis kwam heb ik direct Kim gebeld want daar zou ik gistermiddag naar toe gaan om af te zeggen, ik at meer soep en deed een flinke dut.

Gelukkig kan Ravyn zich heel goed alleen vermaken, ze had twee hele mooie grote poppen gekregen van Natalie en speelt daar nu ook mee.

IK snap niet waarom dit zo lang duurt, mijn rug doet ook weer meer pijn terwijl ik gisteren niks meer voelde, is dit het proces wat een mens moet doormaken voordat je 65 wordt, dat vraag ik me af en hoe lang duurt dit introductie proces dan wel want ik ben ziek zijn moe. Ik wil er weer op uit, na de volgende week gaan Darian en ik naar Jason Bonham en de week erna komt Marie Louise en er is nog zoveel te doen, ik heb hier geen tijd voor.

In een uurtje of iets langer vliegen de Blue Angels weer over mijn huis, mijn stoel staat al klaar want ik buiten zitten, in het zonnetje. De trui kan uit, het is niet meer koud, en het tshirt weer aan. De lucht is zo blauw als maar kan en geen wolkje in zicht.

Ik slaap wel erg goed en Melly wilde weer onder de deken, ik moet nog even naar de winkel zo dadelijk want Susan had vlooienspray gevonden die je direct op de kat kunt spuiten, geloof het of niet maar het zegt dat het milieu vriendelijk is en Susan zei dat toen ze het gebruikte op Rusty, een van haar half binnen, half buiten katten, ze de vlooien dood zag neervallen. Ik geloof niet dat je dat milieuvriendelijk of maar even close kan noemen maar het zou wel een oplossing zijn.

Volgende week dus Halloween, op woensdag, het snoep ligt klaar tenminste wat ik niet al opgegeten had en dat betekent ook dat donderdag morgen alles halloween candy halve prijs is, altijd mijn favoriete winkelmorgens.

Nog steeds overtijd, tenminste tot donderdag maar ik denk niet dat het daarna verdwijnt want het is nog steeds poepie druk elke dag, we hadden behoorlijk wat outages afgelopen week.

Ik ga weer naar mijn was, volgende week meer en dan hopelijk zonder niezen, snotteren en kuchen

Liefs van Mariet