Wil je met me spelen ? - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu Wil je met me spelen ? - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu

Wil je met me spelen ?

Blijf op de hoogte en volg Mariet

03 April 2017 | Verenigde Staten, Jacksonville

De stilte maakt me rustig
De sterren zo dichtbij
Alsof ik ze kan plukken met een hand
En ik lig in een wei
Van bloemen en van gras...
En als ik mijn ogen sluit
Dan komt die zucht van uitzinnig blij
Ja, ik ben er echt eventjes
Tussenuit !!!

Goeiemiddag lieve lezers,

Tja, ik was er weer eventjes tussenuit want in Georgia werd verjaardag gevierd, van Kelly en ik was er natuurlijk bij maar meer later.

Zondag drama dag, Ravyn zou worden opgehaald door haar mama maar ze had dus allemaal puistjes in haar gezicht en ik had dat nog nooit eerder meegemaakt dus ik dacht, die heeft vast in de tuin ergens langsgestreken en het is een allergische reactie dus de wondjes werden schoongehouden, moeilijk met een kind dat alsmaar zit te peuteren aan alles en zalf erop. April kreeg bijna een beroerte, awww en ik heb haar aangeraakt was haar eerste reactie nadat ze haar kind 10 dagen niet had gezien. Ze nam haar mee naar huis en om 2.30 's nachts kreeg ik een tekstje op mijn phone, Ravyn is op de eerste hulp en het is een stafylokokken infectie volgens de dokter die nog aan de paniek bijdroeg door te vertellen dat het zeer besmettelijk is en alles moet ontsmet worden en zo. Hij dreigde zelfs de kinderbescherming erbij te halen omdat niet direct naar een dokter was gebracht !! Ja hallo, hoe kan ik weten wat het is als ik het nog nooit heb meegemaakt, ze is niet ziek, ze heeft een paar pukkeltjes waarvan er sommige opengekrabt waren and thats it. Ik verwachtte een hele tirade van April toen ik haar maandag belde want ze had al tegen Raini geklaagd dat ik niks had laten weten dus de volgende keer als ze hier is en ze heeft maar een bultje bel ik haar moeder. Ze moest een week thuis blijven , niet naar school en kreeg antibiotica en gisteren was alles prima toen ik belde.
Ik had dus al de lakens en zo gewassen toen ze nog hier was en ze had haar eigen handdoeken en badlakens dus, Ian en ik hebben nergens last van, ik vond het allemaal een beetje overdreven en dramatisch maar ja.

Maandag werken en van Lori de taken gekregen die ik moet doen terwijl zij op vakantie is, ze komt 17 april terug. Ze is met haar man op cruise, nu midden op zee op weg naar Madeira, dan Spanje en Italie en dan met de vlieger terug. Ik moet dus bij collega's zitten en naar hun gesprekken luisteren, notities maken en zo en woensdag was dat al geweldig want Tony, die altijd moeilijk doet begon meteen te zeuren dat het niet was zoals ik zei etc.

Dinsdag met Susan naar de film, Beauty and the Best, wat een geweldige voorstelling was dat, we genoten allebei met volle teugen.

Doordat ik vervangend manager ben geen eerder vrij op die dagen maar vrijdag kon ik dus wel eerder naar huis, ik was moe. Thuisgekomen een telefoontje van Raini, of ik haar en Star mee naar Georgia wilde nemen op zaterdag. Nu moest ik zaterdag tot 5 uur werken dus afgesproken dat we zouden zien hoe laat ik terug was. Ik kon gelukkig om kwart over drie naar huis en hoorde daar dat Raini en Star met Darian en baby Julius zouden gaan dus ik nam alle tijd om me voor te bereiden. Ik had al Indonesische gehaktballetjes gemaakt op vrijdag, alleen nog komkommersalade, lekker vers brood met kruiden boter en toen op weg. Het weer is heerlijk 25 – 30 graden maar nog niet echt warm 's nachts. De meeste gasten waren er al en ik maakte dus kennis met Joe Mack. Misty was al weken aan het proberen mij aan hem te koppelen, hij is aardig, een beetje jong (47) en we hebben gezellig gekletst maar hij is niet mijn type. Volgens mij zag hij mij echter wel zitten, we zullen zien.

Lekker buiten onder een geweldige sterrenhemel, lachen en quizen, lekker biertje erbij, dat zijn mijn favoriete avonden en ik ging dan ook pas om half twee (en ik was de eerste) naar bed.
Vanmorgen uitgeslapen en daar met Julius gespeeld, foto's gemaakt en een paar videootjes en toen huiswaarts.
Dus daarom is mijn blog vandaag zo laat !

Morgen en dinsdag vrij, ik ga alvast wat spullen sorteren om mee te nemen al is het nog bijna drie weken, mijn vingertjes kriebelen als ik die koffer hier langs me zie. Ik heb nog wat leuke spulletjes gekocht voor de meiden en ook hun zilveren oorbellen zijn binnen.

Pech voor mij, mijn external hard drive heeft het begeven, ik dacht en hoopte eerst dat het de computer was maar nee hoor, hij doet het ook niet op mijn oude laptop en alles wat ik ooit geschreven heb is op die schijf plus honderden foto's. Ik ben dankbaar voor facebook want ik heb zoveel geplaatst dus dat is veilig maar de foto's van mijn meiden (Rob heeft alles natuurlijk ook) en de oude foto's van Martin en zijn muziek, al mijn gedichten misschien verloren, we zullen zien of er nog iets te redden valt maar ik heb natuurlijk een deskundige daarvoor nodig.

Vandaag is Carla jarig, ik heb aan je gedacht lieve meid !!!

4 April is Rita jarig, fijn dat je zoon weer terug is voor de grote dag van vakantie in Indonesie, proficiat kroepoekje !!

Ook Ger Wijnhoven is jarig, een fijne dag en ik weet zeker dat er heel veel mensen aan je denken.

Ik ga lekker wat eten, restjes van gisteren en een lekker stuk choco-kersen taart.

Tot de volgende week en ja, Pasen komt dichterbij en dus ook mijn vakantie !!

  • 03 April 2017 - 16:08

    Joke Heijnen:

    Ha die Mariet,
    Heerlijk he dat gevoel dat je vakantie zo dichtbij is, ik ben inmiddels gearriveerd ,dus als je morgen tijd hebt ,houd ik me aanbevolen.
    Woensdag gaan Judith en ik op roadtrip richting New Orleans en Memphis .
    Groetjes

  • 12 April 2017 - 20:32

    Mieke:

    He Mariet
    Zo dat was wel een week voor je zeg!!!
    Van een mug een olifant maken noemen we dat
    Wat heerlijk dat vooruit zicht voor je Geniet er nu maar alvast van
    als je eenmaal hier bent vliegt het om,
    Hier alles oke Wel een gek weekend voor de deur (letterlijk)
    De kermis pasen 3 verjaardagen en werken bij Kelly en Patrick
    2kleinkinderen te logeren En ik ben heel blij dat we het nog allemaal kunnen doen
    Hier weer heel koud weer Wat heerlijk bij jou 20gr
    Voor de volgende week toy toy
    Liefs Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Jacksonville

Mariet

Ik woon in Jacksonville Florida samen met mijn man Martin. Ik werk voor at&t en doe technical support voor internet. Ik heb twee zonen en twee kleindochters, Martin heeft een zoon en een dochter en een kleindochter Mijn hobbies zijn koken, bakken, schrijven en de natuur

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 466
Totaal aantal bezoekers 437819

Voorgaande reizen:

31 Mei 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: