Pret voor twee! - Reisverslag uit Woodbine, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu Pret voor twee! - Reisverslag uit Woodbine, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu

Pret voor twee!

Blijf op de hoogte en volg Mariet

19 Februari 2017 | Verenigde Staten, Woodbine

Als de rook is verdwenen
En de muziek verdwijnt in de nacht
Dan hoor ik nog steeds in mijn droom
Jouw stem en mijn hart wordt verwarmd met herinneringen
Aan gisteren

Goeiemorgen lieve mensen,

Dit wordt een kort verslag want ik moet dit typen op mijn tablet omdat mijn computer raar doet, ik kan niks openen en geen idee wat er aan het handje is.

Afgelopen dinsdag ging ik naar de huisarts want ik was het ziek zijn zo moe. Ze verorderde bloedtesten en een afspraak met een slaapdokter die ik morgenmiddag heb. De bloedresultaten zijn ondertussen in huis, ik heb een tekort aan vitamine D, kun je dat geloven allemaal die zon hier dus dat wordt verplicht zonnen elke dag en er is wat met mijn schildklier dus er volgt een nieuwe afspraak met Dian, mijn dokter.

Verder een rustige week met als hoogtepunt het uitje van Todd en ik gisteren naar Mavericks. Dat is een bar in het centrum van de stad aan de rivier waar 4 coverbands optraden. We begonnen om 8 uur met de Deftones en toen Slayer. Allemaal heel hard en rocky. Om half elf was het de beurt aan Medal Militia, de band van mijn collega Troy, zij doen Metallica en daarna de AC/DC coverband Thunder Jack. Er waren andere collega's van werk en het was geweldig. We waren om twee uur vannacht thuis en ik ben zo moe, Ravyn is hier dus geen uitslapen en ik was gistermorgen al om 6 uur op voor werk, lange dag en nacht maar de moeite waard !!!

We hebben een paar jarigen komende week. Marianne, mijn allerliefste vriendinnetje op 21 februari, dan Mieke op 23ste en carnaval komt eraan.

Ik wens jullie allemaal ontzettend veel plezier en hopelijk een langer verslag de volgende keer.

Liefs van Mariet xx

• 20 Februari 2017 - 09:38

Hallo Mariet,:

Hallo Mariet,

Dat avondje uit is gezellig geweest met je collega`s, dan leer je de mensen in een andere situatie ook weer anders kennen. Vitaminen pilletjes slikken daar zijn voor en tegenstanders het nog niet over eens hoorde ik onlangs op de radio. Vitaminen D slikken is belangrijk voor kinderen tot 4 jaar, en ouderen vanaf 70 jaar. Inderdaad aan zonlicht heb jij daar toch geen gebrek aan. Even afwachten dus wat de uitslag van de schildklier is, en krijg je een duidelijk beeld wat de oorzaak van je vermoeidheid is. Hier gaat het goed, de carnavalsdagen zullen wat ons betreft rustig voorbij gaan, we gaan wellicht naar optochten kijken. Nou Mariet tot een volgende keer hè, het ga je goed.

Met een hartelijk groet, Ted Nijssen