Alaaf !! - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu Alaaf !! - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu

Alaaf !!

Blijf op de hoogte en volg Mariet

26 Februari 2017 | Verenigde Staten, Saint Augustine

Blauw en greun
wunderschön
Glinsterende auge
En lachende mondj
Danse en hosse
Toet laat in de nach
Zoerkoel met wors en
Nonne votte
Vastelaovend
Hardsjtikke gezondj !!!


Goeiemorgen lieve mensen,

Een groot gedeelte van mijn vaste lezers zijn ondergedoken in het feestgedruis van de Limburgse carnaval, anderen zijn gewoon een weekend weg van huis, de natuur in of in een vreemde stad maar zolang iedereen plezier heeft maakt het niks uit wat je doet.

Deze week was heftig voor mij. Allereerst de afspraak met de slaapdokter op maandagmiddag, ik moest een flink eind rijden ervoor, de dokter was aardig maar nadat ik vertelde wat er mis is mij zei hij, tja alles klinkt normaal maar we kunnen een afspraak maken om daar te slapen een nacht met plakkertjes op je lijf. De afspraak is voor 13 maart maar ik ga hem afzeggen want er zijn andere ontwikkelingen ondertussen.

Dinsdag had ik vrij, de mannen kwamen eindelijk de schuifpui erin zetten, met een hordeur, geweldig!! Melly weet nu ook hoe het is, ze wilde door de open deur naar buiten rennen maar de hordeur hield haar tegen. In de middag ging ik op de koffie bij Henny, het was gezellig.

Donderdagrmorgen de vervolgafspraak met Dian, de huisarts over de resultaten van mijn bloedtest. Ze adviseerde om extra vitamine B12 en D3 te nemen en schreef wat voor voor mijn schildklier, het kan even duren voordat ik het verschil voel. Die schildklier is de reden waarom ik zo moe ben dus geen nut om geld uit te geven aan een slaaptest.

Ook moet ik voor een ultrascan voor de schildklier, ik moet nog een afspraak daarvoor maken. Na de medicatie te hebben opgehaald was ik op dus ik belde werk dat ik niet kwam.

Zaterdag dus gisteren moest ik van 8 tot 5 maar ik nam de middag vrij en na boodschappen te hebben gedaan reed ik naar Georgia. Julius is ook hier, ik neem hem mee naar huis vanmiddag, hij kruipt rond en gaat achter de katten aan.

Ik maakte bami en loempiaatjes gisteravond voor Kelly, Misty en de girls en we hadden een leuke avond. We keken een film, the Shallows, over een haai en een surfer, heel erg goed.

Dus vanmiddag ga ik weer terug naar Jax en morgen begint weer een nieuwe werkweek.

Vrijdagavond wilde Raini met me praten, ze zei dat ze gemerkt had dat ik niet lekker in mijn vel zat en wist zeker dat zij en Star daar de voornaamste oorzaak waren. Ze zei, ik denk dat jij niet gewend bent met jonge mensen in je huis te leven...echt? Na 4 jaar, ik denk het niet. Ik onderbrak haar want voelde dat het de kant opging dat het probleem bij mij ligt. Ik zei, hoe zou jij het vinden als je een vreemde in je eigen huis bent met iedereen die gewoon binnenloopt, blijft eten, probeer maar eens tv kijken als vreemden in je woonkamer zitten te kletsen met kinderen en dan, als je jarig bent wordt dat geignoreerd

Toen kwam het hoge woord eruit, wij gaan verhuizen, komend weekend. Ze trekken in een trailer samen met een vriendin, haar vriend en hun kind van 3. Hun nieuwe slaapkamer is maar de helft van waar ze nu zijn, het is niet zo ver van ons af. Ik zag dit niet aankomen maar ondanks dat ik nu geld ga missen dat ze betalen voor huur vind ik het prima, ik krijg mijn huis en mijn keuken terug, ik ga mijn hobbyspullen en al het speelgoed terug verhuizen naar die kamer, Ian wil in de kleinere kamer blijven. Hij zei wat ik dacht toen ik hem het nieuws vertelde, hoe lang gaat dit goed en wat dan...niet mijn probleem!!!

Ik ga mijn hele huis reorganiseren, Ian gaat me helpen, en de garage natuurlijk. Ik heb ook het passende mes gevonden voor de grasmaaier die grasmaaien wordt een makkie, hij sloeg veel te vaak af omdat het mes helemaal bot was.

Morgen , hoe toepasselijk is Vijo jarig en het zal vast heel goed gevierd worden, proficiat schoonbroer.

Allemaal een fantastische week, met of zonder haring en een asse kruisje, liefs van Mariet xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saint Augustine

Mariet

Ik woon in Jacksonville Florida samen met mijn man Martin. Ik werk voor at&t en doe technical support voor internet. Ik heb twee zonen en twee kleindochters, Martin heeft een zoon en een dochter en een kleindochter Mijn hobbies zijn koken, bakken, schrijven en de natuur

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 437729

Voorgaande reizen:

31 Mei 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: