wensen voor 2017 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu wensen voor 2017 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu

wensen voor 2017

Blijf op de hoogte en volg Mariet

31 December 2016 | Verenigde Staten, Jacksonville

Wat moet ik met dit nieuwe jaar
dat na middernacht een feit is
een heel nieuw jaar zonder jou
geen geheim dat ik jemis

wat wil ik van dit nieuwe jaar
pure zonnestralen
maar ook een fikse regenbui nu en dan
en gewoon doen, niet dralen

wat mag ik van dit nieuwe jaar
genieten van vooral kleine dingen
dansen op de wolken in de lucht
van vreugde juichen, zingen

wat wens ik voor dit nieuwe jaar
dat het vrede en gemoedsrust mag brengen aan allemaal
wat voor kleur, cultuur of geloof
we zijn allemaal mensen, van binnen
liefde spreekt maar een taal

Lieve mensen,

Vandaag een zaterdag blog want vanmiddag gaan Ravyn and ik voor een paar daagjes naar Georgia om oud en nieuw door te brengen met Kelly, Misty en de meiden.

Geen alleen zielig doen oudjaarsavond voor mij meer, vorig jaar was eens maar nooit meer. Plus we zijn even weg van alle gekte in Jax met vuurwerk en knallende pistolen en zo, wel zo veilig ook.

Daar is het rustig, kilometers weg van alles, een sterrenhemel zo mooi en toch fijn met vrienden, lachen, huilen, herinneringen ophalen en nieuwe herinneringen maken.

Ik ben dus druk aan het koken, bami met loempia's, kroepoek en sushi voor vandaag, morgen eten we kip alfredo met noodles.

Kerst lijkt alweer ver, het was mooi maar snel, de hele dag koken en dan vlug vlug eten, de kinderen wakker maken om nog met slaperige oogjes de pakjes van oma open te maken en weg waren ze weer.

Ik bleef zitten met de restanten van een heerlijk maal en verlangde terug naar uren tafelen met familie en vrienden, gewoon lekker teuten terwijl we wachtten op de volgende gang. Amerikanen doen dat niet, ze eten snel en dat is het dan.

Daarna met Raini en Star naar de film want ze vroegen mij voor een lift en ik dacht, ik ga gewoon mee. Dus nooit meer op zo'n dagen naar de film, die was geweldig en het gezelschap niet slecht maar doordat er zo'n 15 films tegelijk draaien en als je dan eenmaal binnen bent hopt de jeugd van film naar film, niet de bedoeling natuurlijk maar ja, wie doet er wat aan. Er is wel politie maar die kunnen niet alles in de gaten houden dus het was een voorbijrennen van kids, praten aan de telefoon, er een zooitje van maken met popcorn en drinks.

Late dienst op dinsdag, niet favoriet maar ja, het was op en aan deze week met drukte, 's morgens niks te doen, 's middags poepie druk en donderdag middag had ik het gehad, geweldige hoofdpijn, niezen en gewoon miserabel dus ik meldde me af en ging naar huis.
Vrijdag morgen hetzelfde liedje na een lange nacht ( ik was donderdag morgen al voor zessen wakker van Darian en de jongens die allebei het op een schreeuwen zetten) dus ik belde, nee, ik kom niet vandaag.

Lekker uitgeslapen en toen koken, konijn met aardappelgratin en boontjes die Susan had klaargemaakt, heerlijk met knoflook.

En nu dus klaar voor de afsluiting van het jaar, bier en fireball, ik moet een nieuwe fles halen, in de tas, alles voor eten en klaar voor een koude nacht. Vanmorgen toen ik wakker werd was buiten alles wit, het had zowaar gevroren en dat belooft dus wat voor komende nacht.

Het was een jaar van ups en downs, afscheid nemen van een paar lieve mensen, nieuwe vrienden, nieuwe uitdagingen en mijn grootste was, mijn gezondheid. Gelukkig niets ernstigs maar de vermoeidheid is er nog steeds, misschien emotioneel meer dan lichamelijk.

Ook het jaar waarin ik mijn jongste kind zo ontzettend gelukkig zag met zijn Aline, toen ze elkaar het jawoord gaven en ik daar getuige van mocht zijn samen met zijn vader, broer en al die andere lieve mensen. Tijd met mijn kleindochters, zo kostbaar en hopelijk wordt dat komend jaar april/mei meer als ze dan ook vakantie hebben. Frank en Aline zijn in Bulgarije, misschien zie ik ze maar waarschijlijk niet maar er is altijd skype en een volgende keer.

Ik hou van ze allemaal, alle lieve mensen die me steunen en dierbaar zijn en heel vaak denk ik hoe gezegend ik ben.

Ik wil jullie dan ook allemaal een gezegend Nieuw Jaar 2017 wensen !!!

Liefs van Mariet






  • 31 December 2016 - 17:39

    Ine Gielen:

    Lieve Sis, je hebt me weer enorm geraakt met je prachtig gedicht. Fijn om te horen dat je niet alleen bent tijdens de jaarwisseling en op een veilige plek. Wij zijn vanavond weer gezellig met de hele bubs (het worden er ieder jaar meer van Aodemnoët) bij elkaar. Dit keer weer bij Riek en Louis. Vanmiddag waren we met Jolie bij de centenboom om te tanken voor haar spaarpot. Er kwamen wandelaars voorbij die het hadden over de namenboom Ze waren van Bouten uit de Donk maar ook de centenboom kenden van meester Johan. Even gezellig gekletst over onze familie en natuurlijk de traditie van de centenboom. We wensen jouw een fijne jaarwisseling toe en een liefdevol, gelukkig, inspirerend maar vooral gezond 2017!! Dikke knuffel, liefs xxx Vijo en Ine

  • 02 Januari 2017 - 14:53

    Mieke:

    Ha Mariet
    Als eerste een heel goed ,gezond en hopelijk geluk voor2017
    Hebben een rustige jaar wisseling gehad
    eerst bij Fusion gegeten Toen door naar THOES !
    Waren Anouk en de bubs vrienden van Kelly
    Kyra met een groep vriendinnen Dus we hadden ze s"nachts allemaal gezien
    Nieuwjaarsdag de hele dag voor ons, nou dat werd een luier dag Heerlijk!!!
    Vandaag weer hurrie hup Of nieuwjaar al ik weet niet hoe lang achter ons ligt
    Verder werken we een keer in de week voor Kelly en Patrick dan zijn zij een keer vrij
    Zie je ons al,achter de bar en niet er voor
    Moet je eerst 60+ voor zijn
    Lieve Mariet het allerbeste Gr F&M

  • 03 Januari 2017 - 09:51

    Joke Heijnen:

    Lieve Mariet, ook voor jou de beste wensen voor dit nieuwe jaar, Nico heeft zijn vlucht gemist en zit nog steeds in Jax, om nu terug te vliegen werd wel een heel duur verhaal dus volgende week vrijdag moet het wel lukken, ik kom niet in januari zoals gewoonlijk ,wanneer wel ? I don,t no, nogmaals alle goeds en hou je taai. Liefs.

  • 04 Januari 2017 - 10:48

    Tednijssen:

    Lieve Mariet,

    Wij wensen jou een mooi jaar voor 2017 toe met veel voorspoed en geluk. Fijn om samen de feest- dagen te beleven met fam. en vrienden daar heb je dit jaar voor gekozen. En is de start van het nieuwe jaar ook gezellig geweest? dat lezen wij wellicht de volgende keer. Wat heb je weer een mooi gedicht geschreven, heel intens, en ontroerend. Wij hebben de feestdagen gedeeltelijk met elkaar gevierd. Voor de Kerstdagen heb ik samen met Mirjana de vriendin van Bram uit Servie/Belgrado het Kerstdiner gemaakt. Zij is een aantal dagen eerder naar Panningen gekomen, en op deze manier hebben we wat meer tijd gehad om elkaar beter te leren kennen.
    Zij woont sinds november 2016 in Nederland in Utrecht samen met Bram. Het waren gezellige dagen met de fam. En dat je dat natafelen mist kan ij mij alles bij voorstellen, dat hebben wij uitgebreid gedaan samen. Met oud en nieuw hebben we alleen telefonisch contact gehad met de kinderen. Even binnen lopen wat natuurlijk veel gebeurd als de kids dichter bij wonen gebeurd hier niet. Met die dagen mis je dat dan een beetje. Natuurlijk is dit niet te vergelijken met jouw situatie Mariet. Mart en ik hebben oudjaar samen doorgebracht, en naar het vuurwerk gekeken om 12.00 uur. Nieuwjaarsdag zijn naar de Abdijklooster geweest in Venlo aansluitend hebben we lange wandeling gemaakt over de mooie heide in Venlo. Op de terugweg natuurlijk de beste wensen gaan wensen bij buurtgenoten.Verder kijken wij uit en beleven wij het nieuwe jaar zoals het komt met een positief gevoel. Dit wensen wij jouw ook Mariet. Tot een volgende keer. Met een hartelijke Nieuwjaars-groet, Mart en Ted Nijssen

  • 16 Januari 2018 - 11:25

    Chirurgien Obesite:

    chirurgie obesite bypass Tunisie

  • 29 Mei 2018 - 05:55

    Sexleketøy:

    Det er noen ting jeg vil gjerne si om denne historien før jeg begynner å fortelle det. For det første, som Amy sa i begynnelsen av historien hennes, hvis du leter etter en historie hvor folk møtes, riper av klærne og har sex på tre sider, er denne historien ikke for deg.
    www.crazylove.no
    Hvis du derimot er tålmodig og setter pris på en velfungerende historie som bare blir varmere og varmere, les videre. Jeg forsikrer deg om at når du kommer til slutten av denne historien, vil du sitte ved dataskjermen med enten en stiv rystende ereksjon eller en stiv hard liten klit som stikker ut av en knust og slank vagina, som tilfellet kan være. Faktisk vil jeg sette pris på å høre nøyaktig hvor langt inn i historien du får før du begynner å masturbere. En måte du kan gjøre dette på, er å ringe opp Litterotica-lydtelefonlinjen og snakke om den delen du fikk. En to minutters lesing kan avsløre mye om hvilken effekt denne historien har på deg. En annen måte ville være å bare slippe oss en e-post.

    Selv om denne historien heter "Amy's Ardent Boyfriend", handler historien ikke om Amy. Det handler om meg, år før jeg møtte Amy.

    Både Amy og Bob har vært etter meg å skrive denne historien for en stund. Jeg antar at det har vært seks måneder eller så siden Bob publiserte sin første historie, kalt "Amy's Intimate Confession", og Amy fulgte opp med "Amy's Intimate Cries and Whispers."
    www.crazylove.no/dildo
    Jeg er ikke mye av en forfatter, så til slutt fikk Bob seg med meg og ga meg en kassettspiller for å fortelle historien min, og Amy transkriberte den til skriving. Amy forteller meg at det ga henne noen veldig gode ideer for oss å prøve ut, så vel som flere flotte orgasmer.

    Mens dette handler om mine "søstre" Sandy, Susan, og meg, er de egentlig ikke mine søstre i genetisk forstand. Jeg er en bror, de er imidlertid ekte søstre. Vi hadde blitt reist sammen for de fleste av våre liv. Vi er fortsatt på gode vilkår og Sandy, selv nå skriver en historie som skal publiseres av "Intime Confessions" en gang i fremtiden; se etter det!

    Begge jentene bor nå på vestkysten, og selv om jeg håper Amy og jeg kan ha en "Intim Encounter" med dem en gang i fremtiden, kan det være en stund da begge jentene er nå gift med barn. Vi snakker fortsatt på telefonen og har hatt litt pen hårhøyende telefonsex, men reise, er dyrt og bortsett fra Bob, vi er alle mennesker med begrensede midler. Amy og jeg teller oss heldige å ha vært i stand til å reise til Park City i fjor sommer hvor vi møtte Bob.
    www.crazylove.no/sexy-undertoy
    Ett siste ord om historien innholdet. Av hver tjuefem eller tretti kvinner er det en eller to som utleder en kraftig strøm av væske når de klimper etter ekstrem opphisselse. Jeg har vært heldig nok til å møte og sove med flere i livet mitt. Susan og Sandra er begge slike kvinner, og det er Amy. Faktisk da jeg lagde denne lykkelige oppdagelsen med Amy, lukkede det avtale om forholdet vårt. Iskrem på kaken du kanskje sier.

    Hva jeg prøver å komme seg rundt for å si at dette trekket ikke er involvert med "Vannsport" eller "Gullbyger". Selv om jeg personlig ikke har noe imot disse og enda mer perverterte praksisen som du snart vil oppdrive når du kommer forbi min rambling, og i hjertet av historien, er ikke jentene i denne historien piss, de kommer.

    Langt før jeg møtte Amy ble jeg avhengig av å se og bli sett.

    Da jeg var yngre, bodde jeg hjemme hos foreldrene mine, sov jeg i et rom som var rett ved siden av begge søstrene mine, en felles dør koblet rommene, men det ble stengt det meste av tiden.

    Hver gang en stund, da jeg ikke kunne sove, ville jeg banke på døren og snakke med dem. Det skjedde ingenting, jeg ville bare sitte på gulvet mellom sengene sine og snakke om ting.
    www.crazylove.no/sexy-undertoy/bh
    Nå var ikke søstrene mine uattraktivt, men jeg tenkte aldri om det på en eller annen måte. Susan hadde skulderlengde, jet-svart hår og en fin liten figur. Hun var petit, kanskje 5 fot 2. Jeg forstår fortsatt ikke bh størrelser, så jeg kan ikke si hvilken størrelse hennes bryster var, men de var forholdsmessige til hennes høyde og vekt.

    Sandy, som var ett år eldre, var to eller tre inches høyere, også veldig pen med blondt, brunt hår som falt til midten av ryggen hennes. Igjen, hennes figur var omtrent normal. Hun hadde (og har fortsatt) et flott smil.

    Vel, det hele begynte sent en natt da jeg våknet fra en av drømmene som du ikke kan huske nøyaktig, men det forlot meg smertefullt oppreist. Vanligvis ville jeg bare ha onanert, men av en eller annen grunn lå jeg der i den mørke prikken, og la min ereksjon avta.

    Våre foreldre var på en helg kirke tilbaketrekning og de hadde forlatt de tre av oss hjemme alene for å skifte for oss selv. Huset var stille og mørkt uten dem. Våre foreldre var beryktede nattugler og stille var nesten undertrykkende.
    www.crazylove.no/analsex
    Etter å ha kastet og vendt en stund, reiste jeg seg og banket lett på døren, jeg hørte Sandy si mildt: "Kom inn." Jeg åpnet døren og gikk inn og satt mellom sengene sine.

    Sandy var den eneste våken, så vi snakket om dette og det for

  • 16 Januari 2020 - 14:55

    Tunisie Esthetique:

    chirurgie tunisie prix

  • 17 Mei 2021 - 15:35

    Heaven:

    zz

  • 17 Mei 2021 - 15:37

    Heaven:

    visit my site

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Jacksonville

Mariet

Ik woon in Jacksonville Florida samen met mijn man Martin. Ik werk voor at&t en doe technical support voor internet. Ik heb twee zonen en twee kleindochters, Martin heeft een zoon en een dochter en een kleindochter Mijn hobbies zijn koken, bakken, schrijven en de natuur

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1010
Totaal aantal bezoekers 437497

Voorgaande reizen:

31 Mei 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: