Zin in september - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu Zin in september - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu

Zin in september

Blijf op de hoogte en volg Mariet

28 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Jacksonville

most of my angels have no wings
that does not mean they did fall
they are right here beside me
whenever i call
they comfort and guide me
break down the highest wall
they fight and walk with me
they are brave and stand tall
my family and friends
in my life the best angels of all
and then there are the ones in heaven..

Goeiemorgen lieve mensen,

Vandaag 28 augustus maar dan in 1920 in het verre Panningen werd de geboorte gevierd van Tilly Gommans, de oma van mijn beide zoons. Ze was een hele sterke vrouw en de spil van haar gezin, ik kwam er graag, ook nadat haar zoon en ik uit elkaar gingen en nadat ze een aantal jaren geleden overleed was er een leegte. Ik denk vaak aan haar...

De hitte laat na, beetje bij beetje maar toch, het wordt eerder donker 's avonds dus de nacht wordt langer, nog niet genoeg om de raam open te doen maar we komen naderbij. Ook al wordt het overdag nog steeds rond de 33 graden, het is beter te doen als dicht bij de veertig.

Afgelopen maandag had ik weer vrij en ik ben lekker naar de film geweest, de nieuwe Ice Age was heel entertaining, ik zat met zegge en schrijve 5 andere mensen in de zaal, lekker onderuit op de bovenste rij met een binnengesmokkeld flesje ice coffee en na de film ben ik pop corn gaan halen, hier krijg je nergens zo'n lekkere als in de bioscoop, Susan had er zin in dus ik bracht de zak naar haar en we hebben hem samen leeg gemaakt.

Ook op het werk lijkt de drukke zomer bijna voorbij, beduidend minder code red, zelfs zoals gisteren vijf minuten tussen calls dus veel minder stressig al komen er veel calls binnen uit Louisiana waar duizenden mensen nog altijd zonder internet zitten door al de overstromingen en niet iedereen snapt dat als er zoiets gebeurt, er soms andere dingen zijn die priority hebben en we niet direct dezelfde dag dingen kunnen repareren.
Ik heb alle uren van deze week gewerkt, op mijn tandvlees soms maar de mindere hitte maakt het gemakkelijker.

Ik heb een andere opzet gekozen voor mijn voorkeuren voor een schema, nu krijg ik steeds voor vrijdag en zaterdag de late diensten zoals gisteren van 11.45 – 8.45. Eens kijken of dat effect heeft, ik weet het vrijdag als het nieuwe schema eruit rolt. Volgend weekend is Labor Day op maandag en ik had zaterdag middag al vrij gevraagd omdat ik hoopte naar Georgia te gaan maar Kelly en Misty en de kids zijn drie dagen naar een reunie van Kelly's familie, ik vind wel wat anders te doen.

De week daarna heb ik eindelijk weer eens een zaterdag vrij, het is eeuwen geleden dus misschien gaan we eindelijk de lang geplande yardsale organiseren, Susan en ik, ik heb heel veel dingen die ik wel alvast kwijt wil.

Ravyn zit nog in haar pyama in bed en speelt met Charlie die extreem ondeugend is, als je al dacht dat sterilisatie haar rustiger zou maken, ik zou zeggen dat het tegenovergestelde waar is. Ik ben alweer een foto lijstje – glas gebroken – en een kabouter schaaltje dat ik al heel lang had, armer.
Ravyn kwam vrijdag avond, het ging twee nachten heel goed met slapen, ik had mijn dekbed opgerold en tussen ons ingelegd zodat, als ze ging schoppen, er tenminste een kleine barriere tussen ons was...plan gelukt. Ze gaat vanavond weer naar huis, ik weet nog niet wat we vanmiddag gaan doen, misschien zwemmen of zo.

Dit was eigenlijk een rustige week, geen grote spannende dingen maar rustig als een kabbelend weekje maar we hebben zo'n weken ook nodig. Ik ga vandaag ook dat ticket boeken en dan kom ik wel achter wat er nodig is voor het te betalen, hopelijk kan het via mijn bankrekening.
Ik heb al mijn foto's laten afdrukken, zo'n 150, moet zo dadelijk het tweede gedeelte gaan halen bij de drogist, dat zijn de foto's die Rob had gemaakt, supermooi natuurlijk en veel Fenna en Eline en dan kunnen die ook in het album dat ik al gedeeltelijk gevuld had met de officiele bruidsreportage.

Ik wens jullie een fijn begin van september, hier vallen er al blaadjes maar dat is meer van de droogte dan iets anders.

Liefs...Mariet



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Jacksonville

Mariet

Ik woon in Jacksonville Florida samen met mijn man Martin. Ik werk voor at&t en doe technical support voor internet. Ik heb twee zonen en twee kleindochters, Martin heeft een zoon en een dochter en een kleindochter Mijn hobbies zijn koken, bakken, schrijven en de natuur

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 437395

Voorgaande reizen:

31 Mei 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: