yeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu yeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu

yeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!

Door: Mariet van Knippenberg

Blijf op de hoogte en volg Mariet

21 Januari 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na lang wachten en veel stress en papierwerk kwam vanmorgen eindelijk alles tot een goed einde.

We waren al vroeg bij het burau van Homeland Security want de advokaat wilde ons nog even voorbereiden of we alle vragen goed zouden begrijpen.
Na een uur wachten werden we binnengeroepen bij de officier die het gesprek zou doen. We moesten een zweren de waarheid te vertellen, net als bij de rechtbank en hij begon allerlei vragen te stellen en papieren in te kijken. We moesten vertellen hoe en waar en wanneer we elkaar ontmoet hadden en hoe alles ging. Toen vragen over onze relatie en onze familie en zo. Bij twijfel zou hij ons apart nemen om te kijken of alles overeenkwam maar dat hoefde niet. Na 20 minuten zette hij een stempel in mijn paspoort en onze advokaat zei..proficiat, dat was het dan. k krijg mijn greencard per post binnen een week en deze is twee jaar geldig. Dan kan ik een verlenging aanvragen, die is 10 jaar geldig.

We waren allebei een beetje emotioneel toen we buiten stonden, we zijn lekker gaan lunchen en nu begint het allemaal echt te dagen. Je wacht to lang en dan gaat het toch zo snel !!!!

Ik hb vanmorgen ook de laatste papieren opgestuurd voor AT&T. Ik ben door hun drugtest gekomn (naturlijk) en nu moeten ze nog bij de politie in Nederland navragen of ik altijd een goede burger geweest ben.

We hebben eergisteren de motor verkocht en gaan ook nog de auto verkopen zodat ik een kleinere auto kan kopen want ik kan op 17 februari bij AT&T beginnen als ze niks geks vinden.

Ik kan niet uitdrukken hoe gelukkig we zijn en hoe dankbaar voor al jullie steun en goede wensen !!!!!

Veel liefs....Mariet xxx

• 21 Januari 2009 - 17:46

Pauline:

Nou volgens mij ben ik dan de eerste om jou te feliciteren! Helemaal te gek, én de verblijfsvergunning én een baan. Dit nieuwe jaar wordt helemaal top voor jou. En dan ook nog oma worden!
    Proficiat en geniet nog ff van de vrije tijd.
    Heel veel liefs vanuit Maasbree. Grs. Pauline

Groetjes Oma Els

• 21 Januari 2009 - 19:26

Ger W,:

Hallo Mariet,

van harte proficiat. Kan me voorstellen, dat je emotioneel wordt van een dergelijke gebeurtenis. Nou, dat bewijs van goed gedrag zul je binnekort wel hebben. Succes with all..

Oud-buurman Ger

• 21 Januari 2009 - 19:26

Gigi:

Wauw !!!!! super proficiat meid.
    xxx Gigi

• 21 Januari 2009 - 19:45

Rob:

Geweldig om te horen :). Alles sal reg kom!

• 21 Januari 2009 - 20:54

Marianne:

en zo komt alles Godzijdank goed.
    Ik kan me voorstellen hoe dolgelukkig jullie zijn.
    Greencard en een job!!!!!
    geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dikke knuffel en tot hoors?
    liefs, Marianne en Frits en the kids.

• 22 Januari 2009 - 06:12

Daisy:

eindelijk valt dan alles op z`n plaatsje....
    Gefeliciteerd!!!
    groetjes Daisy

• 22 Januari 2009 - 06:14

Katja Daniels:

Hee Mariet,

gefeliciteerd dat het allemaal gelukt is met de papierenhandel! joehoe! Lekker idee he? Als ik zo nu en dan een berichtje van je lees, dan kan ik echt het verschil proeven tussen meijel en jacksonwille. hahahahahaha
    Bevalt nog goed lees ik?
    Mij ook in Heythuysen.

Yvonne

• 22 Januari 2009 - 07:18

Hay & Miep:

yeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!
    Te gek zus! Proficiat allebei !!
    Wat zal het een prachtige dag voor jullie allebei zijn geworden! Eindelijk alles waar je op gehoopt had in één keer: een nieuwe president, je greencard, een baan,... :-)

Groetjes H&M

• 22 Januari 2009 - 14:15

Patricia :

He Mariet en Martin,

supergeweldig nieuws. Eindelijk komen je dromen 1 voor 1 uit. Gefeliciteerd en geniet ervan.

veel liefs Patricia

• 22 Januari 2009 - 15:59

Mariëlle:

Heei Mariet,

Gefeliciteerd met dit goede nieuws, nu nog de baan en dan gaan met die banaan ;-)!!!

Gelukwensen en groetjes uit Venlo!!

Groetjes Mariëlle.

• 27 Januari 2009 - 14:59