lekker zunke - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu lekker zunke - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mariet Knippenberg - WaarBenJij.nu

lekker zunke

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariet

09 December 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal

Wat eeb lekker weertje vandaag !! Het zonnetje schijnt en het wordt vandaag en morgen maar liefst 25 graden.

We hebben een zalig weekend achter de rug. Eerst op vrijdag mijn verjaardag natuurlijk. Mum, haar zus en ik zijn tot 16.00 gaar garagesalen, ik heb bijna niks gekocht maar het was gezellig. Ze namen me uit lunchen in een seafood reastaurant waar ik een hle bord garnaaltjes heb verorberd. Mum kon het natuurlijk niet laten om te vrmelden dat ik jarig was en de hele crew kwam dan ook zingen en ik kreeg een groot stuk taart.
De avond hebben we lekker rustig doorgebracht met tv kijken.
Zaterdag was de garagesale, nou die viel wel tegen. We hebben bijna niks verkocht maar dt kon de pret niet drukken, ik had hapjes gemaakt en de post bracht een grote doos van Ine met maar liefst 15 pakjes in sinterklaaspapier. Koffie, diverse soorten heerlijke thee, speculaas, pepernoten, chocolade beestjes, armbandjes, een boek, teveel om op te noemen, zus je bent een kanjer !!!
Gelukkig kon ik gisteren alles was over ws van de garagesale kwijt, een stel heeft alles opgehaald, waarschijnlijk verkopen zij het ook weer maar wij zijn het kwijt.
Maandag in de post ook nog twee kaarten, zo lief !!
Zo dadelijk gaan we naar de doktr voor Martin's maandelijkse controle voor zijn hoofdpijnen en morgen heb ik een gesprek met de advokaat, ik moet namelijk 21 januari naar omeland Security voor mijn uiteindelijk gesprek voor mijn verblijfsvergunning en morgen gaar we alles even doornemen.

De benzineprijs zakt nog steeds, gisteren 1,64 per gallon, dat is ongeveer 1,50 euro voor 3.8 liter, ongelooflijk, twee maanden geleden of zo was het 4 dollar.

Gisteren waren we even in het bos en ineens kwam de zon door de bomen en er vlogen wel 10 zebravlinders om me heen. Dat zijn de dingen die je zo goed doen, net alsof ze willen zeggen, alles komt goed.

Ik kan me maar beter gaan optutten voor de dokter want Raini zal wel zo hier zijn.

Liefs en bedankt voor al jullie goede wensen !!

Mariet....dikke knuffel

  • 09 December 2008 - 14:56

    Rita:

    Jaja wrijf het er maar weer goed in...zitten wij hier in de kou en de regen..lol
    Ben blij dat je een fijne verjaardag hebt gehad.Mijn kerstcadootjes zal je wel met carnaval ontvangen..hahaha
    Hugs and kisses voor jou en Martin,
    Rita

  • 09 December 2008 - 14:57

    Yvonne Berden:

    Nogmaals van harte Proficiat en leuk om je verhalen te lezen. Schrijf je nog gedichtjes ?

    Kusje

  • 10 December 2008 - 19:56

    Hélène:

    En wij maar koukleumen, met natte sneeuw enz. Alhoewel een wit landschap is ook mooi.
    Fijn dat je toch een mooie verjaardag hebt gehad. Geniet ook maar van de komende kerstdagen in de zon. Lekker langs het strand wandelen enz. Wij zullen wel zonnebanken!!
    Liefs ook voor Martin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mariet

Ik woon in Jacksonville Florida samen met mijn man Martin. Ik werk voor at&t en doe technical support voor internet. Ik heb twee zonen en twee kleindochters, Martin heeft een zoon en een dochter en een kleindochter Mijn hobbies zijn koken, bakken, schrijven en de natuur

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 437352

Voorgaande reizen:

31 Mei 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: